بنزما نیامده به فرانسه مصدوم شد / خوش و بش جالب کریم با امباپه سر گل ژیرو +فیلم
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۰۳۶۹
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب بازیهای دوستانه تیم ملی فرانسه به مصاف بلغارستان رفت و به برتری ۳ بر صفر رسید تا پیش از یورو یک آمادگی فوق العاده پیدا کند.
در این مسابقه کریم بنزما دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه قرار گرفت ولی در دقیقه ۴۱ با مصدومیت کشاله ران پای راست مواجه شد. او که پس از ۶ سال به تیم ملی بازگشته هنوز نتوانسته برای فرانسویها بدرخشد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
هنوز خبری دقیق در خصوص میزان مصدومیت کریم بنزما اعلام نشده ولی رسانههای فرانسوی گزارش دادند که مصدومیت او جدی نیست و میتواند در بازیهای یورو خروسها را همراهی کند.
از طرفی دیگر اولیویه ژیرو، تعویضی بنزما با آمدن در زمین مسابقه توانست گلزنی کند تا برخی این اظهارات در فضای مجازی به ثبت رسانند که ژیرو باید به جای کریم در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه قرار گیرد.
در خشش ژیرو در این مسابقه باعث شد تا بنزما سوژه جالب دیگری را به ثبت رساند. زمانی که در دقیقه ۹۰ اولیویه ژیرو برای فرانسه گلزنی کرد، خوش و بشی جالب میان بنزما و امباپه بر سر درخشش ژیرو شکل گرفت. برخی معتقد هستند که این شوخیها نشان دهند رابطه نزدیک امباپه و بنزما است و این دوستی میتواند باعث شود تا ستاره پاریس زودتر و سریعتر راهی برنابئو شود. شوخی بنزما و امباپه در شب گذشته باعث شد تا هواداران رئال مادرید باز هم در خصوص انتقال او در تابستان کنونی به برنابئو صحبت کنند.
طبق گزارشهای رسانه های اسپانیایی امباپه نمیخواهد در پاریس بماند و قصد دارد به تیم رئال مادرید بپیوندد اما رسانههای فرانسوی اعتقاد دیگری دارند و معتقدند که با تلاش ناصر الخلیفی، امباپه در پاریس خواهد ماند. باید دید پس از یورو در پنجره نقل و انتقالات چه اتفاقی بین آنها رخ خواهد داد.
انتهای پیام/
منبع: پارس فوتبال
کلیدواژه: تیم ملی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
حجاب برای حفظ مقام و جایگاه زن است
حجاب پوششی است که برای پوشاندن سر و بدن به آن در دین مبین اسلام دستور داده شده است برای حفظ مقام و جایگاه زن برای قرب الله بر حفظ حجاب دستور داده شده است و در کشور ما نیز بر این بسیار تأکید شده است.
حجاب پوششی از نگاه دینی برای نشاندادن شرافت یک فرد به کار میرود کاربرد واقعی اجتماعی - فرهنگی و روانشناختی حجاب به طور گسترده برای حفظشان، مقام و جایگاه زن به آن تأکید شده است.
حجاب در ادیان یهودیت، مسیحیت و بهویژه اسلام مورداستفاده و به آن تأکید شده است در بسیاری از ادیان دیگر نیز بر انواع پوشش برای زنان و مردان توصیه شده است حجاب نماد موقعیت زنان است.
در بین افراد جامعه برخی با این سؤال مواجهه میشوند باتوجهبه تأکیدات مختلف و دعوت به رعایت حجاب بهخصوص در جوامع ایرانی برای برخی از افراد این سؤال پیش میآید که بااینهمه تأکید و ضرورت بر حفظ آن آیا در قران کریم که کتابی از جانب پروردگار است تأکیدی بر این امر شده است؟
آیا در قرآن، منبع اصلی دین اسلام بر حجاب تاکید شده است؟
حجتالاسلاموالمسلمین محمد غلامی، مدرس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان بیان کرد: گاهی اوقات سؤال میشود که تأکید در پوشش و حجاب در قرآن نیست این امر ذکر شده و در آیات قرآن که منبع اصلی دین ماست به این مطلب آیا توجه و حساسیتی وجود دارد که شما نیز تا این حد حساسیت دارید.
وی ادامه داد: باید بدانیم مطالب و معارف دینی ما چند منبع دارد و مجتهدین و فقها اعزام زمانی که میخواهند حکمی دهند ممکن است از یکی از چهار منبع این حکم را ارائه کنند که هر کدام نیز حجت است یکی از آنها قرآن کریم است اصلیترین منابع است.
مدرس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان تصریح کرد: دیگری سنت پیامبر و اهلبیت علیهالسلام است سومین منبع اثبات عقل مسلم انسان است که شرایط خود را دارد و چهارمین منبع دینی اجماع علما است مطلبی در قرآن دیده نشود از ائمه نیست روایتی دریافت نشود و عقل انسان نیز بر آن درکی نداشته باشد برای همه فقها برای متفق هستند که این امری دینی است.
وی افزود: اگر مطلبی در هیچکدام از این چهار منبع یافت نشد آنگاه میتوان گفت که این دینی نیست و بدعتی در دین است؛ اما خیلی از احکام در قرآن نیامده در روایات آمده است خیلی از احکام در روایات نیامده؛ اما در قرآن است بسیاری از احکام عقل حکم میکند.
بسیاری از احکام دینی در زندگی از اجماع فقها است
حجتالاسلاموالمسلمین غلامی تشریح کرد: بسیاری از احکامی که در زندگی پیاده میکنیم از اجماع فقها است به طور مثال از نکاتی که در قرآن نیامده؛ اما همه به آن عمل میکنیم میتوان به جزئیات نماز پنجگانه اشاره کرد.
وی ادامه داد: اینکه صبح باید دو رکعت نماز بخوانیم ظهر ۴ رکعت از ۴ رکعت مغرب سه رکعت و برای نماز عشا نیز چهار رکعت باید بخوانیم اینکه تسبیحات اربعه باید آرام گفته شود هم و قل والله باید بلند گفته شود.
مدرس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان اذعان کرد: اینکه در حرکت دو سجده و یک رکوع وجود دارد اینکه در رکعت دوم باید دعای دست و تشهد خواند اینکه در روزه باید ۳۰ روز روزه گرفت و مبطلات آن چه است اینکه در خمس هر آنچه که در سر سال اضافه آمده است باید داده شود یا هدیه به مراجع خمس ندارد.
وی افزود: در پرداخت زکات بسیاری از توضیحات احکامی که انجام میشود بر فتوا و اجماع علماست حتی برخی از کلیات نیز در قرآن نیامده است دلیل اینکه به آن عمل میکنیم بر این است که در روایات صحیح آمده است؛ چون بر آن دلیل عقل داریم اجماع علما بر آن آمده است.
حجتالاسلاموالمسلمین غلامی اذعان کرد: قرار نیست همه احکام در قرآن آمده است تا آن را بپذیریم خیلی از آنها پذیرفتیم و به آن یقین داریم ممکن است در قرآن نیامده باشد؛ اما در روایت ذکر شده باشد.
وی ادامه داد: و اما بحث حجاب در قرآن نیست بسیاری از آیات حجاب ذکر شده است اگرچه در روایات ریز مبانی حجاب روایت و دلیل داریم؛ اما در قرآن نیز بسیاری از دلایل گفته شده است.
مدرس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان در پایان گفت: در قرآن هم از نوع پوشش هم از نوع گفتار هم از نوع رفتار ذکر شده است تماماً به آن اشاره شده است سوره مبارکه احزاب و سوره مبارکه نور در این دو سوره مبارک بسیار از حجاب ذکر شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان